wtorek, 7 czerwca 2016

NEMESEA "Uprise" ( 2016 )

ALTERNATIVE ROCK

Dotychczas znałem ten zespól tylko z nazwy lecz kolega "zmusił" mnie by posłuchał ich najnowszej czwartej płyty. A że śpiewa w nim kobieta.....

Już otwierający "Hear Me" poraził mnie melodyjnym refrenem choć najpierw usłyszałem u wspomnianego kolegi utwór singlowy "Forever" nota bene też bardzo fajny znajdujący się tutaj na pozycji numer trzy. Przepiękna linia melodyczna zwrotki. Wcześniej, na pozycji numer dwa mamy rewelacyjny utwór "Twilight". I pomyśleć, że mogłem ten album przegapić. W dodatku udało mi się go zdobyć w tzw DELUXE EDITION bogatszej o cztery dodatkowe nagrania w wersjach akustycznych, orkiestrowych itp., które brzmią naprawdę smakowicie. Szczerze polecam także przebojowy "Time To Make It", "Light Up The Sky" czy "Bones".

Do odsłuchu singlowy "Forever".

POSŁUCHAJ:

https://www.youtube.com/watch?v=yGI0Pja2Sro

Pozdrawiam

OSKAR PENDYK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz