niedziela, 15 grudnia 2019

PŁYTA TYGODNIA część 6

DONNA LEWIS "Now In A Minute" ( 1996 )

POP

Kiedy w 1996 roku w rozgłośniach radiowych całego świata pojawił się przebój tej walijskiej piosenkarki "I Love You Always Forever" dosłownie oszalałem. I to nie tylko ze względu na sam przebój, ale głównie niesamowity głos artystki. W dzień premiery zakupiłem płytę, na której cała masa jeszcze lepszych piosenek od wspomnianego singla. Dwa lata później kolejny album "Blue Planet" równie wspaniały choć może bardziej stonowany. Co prawda na świecie już nie odniósł tak spektakularnego sukcesu jak jego poprzednik, ale to nie ważne. I nagle płyty artystki przestały się pojawiać w naszym kraju choć ja nadal śledziłem jej losy kupując kolejne "Be Still" ( 2002 ), "In The Pink" ( 2007 ), którego zdobycie zajęło mi 3 lata oraz jak na razie ostatni, nieco słabszy "Brand New Day" ( 2015 ) zawierający covery. Obecnie nagrywa coraz rzadziej, nie pojawia się już na listach przebojów, a o jej płyty należy indywidualnie się postarać gdyż w naszym kraju jak wiadomo poziom wrażliwości muzycznej już dawno sięgnął dna. W każdym razie dziś postanowiłem przypomnieć coś co większość z Was zapewne zna, ale dawno tego nie słyszała.

POSŁUCHAJ:

https://www.youtube.com/watch?v=SqdWTeXWvOg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz