sobota, 28 grudnia 2019

PŁYTA TYGODNIA część 7

INKUBUS SUKKUBUS "Vampyre Erotica" ( 1997 )

GOTHIC ROCK

Kiedy w 1997 roku poznałem tę brytyjską grupę po prostu oniemiałem. Powyższy "Vampyre Erotica" był wtedy ich piątym albumem. Kupowałem jeszcze wtedy kasety magnetofonowe i w szybkim czasie nadrobiłem zaległości kupując wcześniejsze cztery w niestety nieistniejących już budkach z kasetami na Placu Wolności w Poznaniu. Nie przeszkadza mi nawet, iż trio używa automatu perkusyjnego. Brzmienie oraz wokalistka CANDIA RIDLEY w pełni rekompensują brak żywego instrumentu. Zespół istnieje do dziś, a pod koniec listopada wydał nawet nową płytę "Lilith Rising", która podobno nawiązuje do przedstawionego dziś albumu jednak tej wciąż nie posiadam. Na "Vampyre Erotica" znajduje się chociażby genialnie wykonany cover THE ROLLING STONES "Paint It Black". Proszę sobie wyobrazić, iż moja babcia NUSIA uwielbiała ten zespół niejednokrotnie prosząc mnie o nastawienie czegoś z ich płyt. Zatem dziś dla Niej wspomniany cover "Paint It Black".

POSŁUCHAJ:

https://www.youtube.com/watch?v=LCjq-3g9ewU

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz