czwartek, 29 grudnia 2016

DEMON "Cemetery Junction" ( 2016 )

HARD ROCK

Nigdy nie byłem wielkim fanem tej heavy metalowej angielskiej grupy. Dość specyficzne brzmienie zespołu nigdy mnie jakoś nie pociągało. Nowy album, który dostałem, przesłuchałem, ale nie spodobała mi sie jego pierwsza połowa w ogóle ( z druga było nieco lepiej ). Jednak za któryms podejściem zaiskrzyło.

To trzynasty album tej grupy na przestrzeni 35 lat. I to udany. Choc nie każdemu może spodobać sie śpiew DAVE'A HILLA to trudno nie pokochac takiego "Life In Berlin" czy "The Best Is Yet To Come" z genialną solówką. Z kolei tytułowy "Cemetery Junction" to absolutny hit. Utwór petarda, którego słucham codziennie. Również ballada "Miracle" zachwyca. To właąnie z dalszej części albumu. "Out Of Control" nieco przypomina mi brzmienie DEEP PURPLE. To rewelacyjny przedfinał tego albumu. Na sam finał pozozstawiono blisko 6-minutowy "Someone's Watching You". Rzecz to wyjątkowa niczym lament. Idelana na finał. Szczerze polecam.

POSŁUCHAJ:

https://www.youtube.com/watch?v=XSzr8ENCaR0

Pozdrawiam

OSKAR PENDYK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz