środa, 5 sierpnia 2015

Dzień pierwszy

Witam wszystkich na  moim blogu "Muzyka z płyt", którzy kochają muzykę przynajmniej w połowie tak jak ja.

Blog ten stworzyłem z myślą o podzieleniu się wspaniałą muzyka jaka istnieje na tym świecie jak i również po to by zarazić innych swoją pasją jaką jest słuchanie muzyki z płyt ( nie z plików mp3, internetu czy stacji radiowych, które kaleczą utwory przerywając je reklamami itp. )

Od dzisiaj każdego tygodnia będą się tutaj pojawiać moje wpisy dotyczące muzyki czyli opisy płyt z mojej własnej kolekcji, nowości płytowe ( w każdy piątek ) , informacje o wznowieniach , zapowiedzi wydarzeń muzycznych , koncerty i wiele innych.

Mam nadzieję, że każdy znajdzie tutaj coś dla siebie i dzięki temu odkryję płytę, dzięki której poczuje niesamowite doznania a może i nawet zarazi się kolekcjonowaniem i zbieraniem płyt co ja robię od 23 lat a czego wszystkim innym życzę z całego serca.

Bo nic nie może się równać z nałożeniem słuchawek, nastawieniem wspaniałej płyty i przeżywaniem jej w skupieniu czy to w domowym zaciszu czy w trakcie podróży pociągiem.

Wszystkich zainteresowanych dodatkowo odsyłam do działu "O mnie" i zapraszam na muzykazplyt.blogspot.com


Pozdrawiam

OSKAR PENDYK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz