niedziela, 16 sierpnia 2015

SNEAKER PIMPS "The Complete CD Singles Box Set" ( 2008 )

TRIP - HOP / ELECTRONIC

Na samym początku pragnę poinformować, iż od wczorajszego wpisu dotyczącego płyty zespołu SNEAKER PIMPS "Becoming X" ( 1996 ) pod każdym opisem albumu pojawiać się będzie informacja "POSŁUCHAJ" a zaraz pod nią LINK do utworu z omawianej płyty. Poprzednie wpisy zaktualizuję.

Przyznam, że na początku byłem nastawiony do tego sceptycznie, jednak doszły mnie słuchy że możliwość posłuchania pomogła by na przykład w kupnie płyty czy zapoznaniu się z muzyką danego artysty. Do utworów do których LINKU nie uda mi się znaleźć "wkleję" zastępczo utwór do posłuchania. Wbrew temu co niektórzy myślą - nie wszystko w sieci jest. Mam nadzieję, iż nowa funkcja na moim blogu Wam pomoże.

Tymczasem suplement do wczorajszego wpisu. Jakiś czas temu dowiedziałem się, iż w 2008 roku ukazał się box z singlami grupy SNEAKER PIMPS. Niedawno go zdobyłem, przesłuchałem i donoszę, że zawiera on 17 singli zespołu, każdy na osobnej oryginalnej płycie. Niestety - nie wiedzieć czemu - nie zawiera on singla "Firestarter" czyli pierwszego singla zespołu jeszcze sprzed wydania pierwszego albumu.

Niemniej jednak wszystko pozostałe jest a najbardziej cieszy fakt iż na 17 singlach łącznie znalazło się aż siedem nieznanych mi nagrań SNEAKER PIMPS z pierwszej płyty kiedy to w zespole śpiewała jeszcze KELLI DAYTON. Może utwory nie są jakiejś wyjątkowej urody ale taki utwór jak np. "Johnny" jest całkiem przyjemny. No i miło jest posłuchać głosu KELLI w nieznanym utworze sprzed lat, którego się wcześniej nie znało. Tylko dla zagorzałych fanów.

POSŁUCHAJ:

https://www.youtube.com/watch?v=i7kVRRkrIaA


Pozdrawiam

OSKAR PENDYK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz