poniedziałek, 24 sierpnia 2015

NERINA PALLOT "Fires" ( 2006 )

POP - ROCK

Proszę posłuchać jakie życie jest w tym utworze. Dlaczego takich płyt nie gra się w polskich stacjach radiowych? I pani PALLOT nie jest jakimś ewenementem - takich wokalistek mam w domu dziesiątki. Trzeba tylko trochę poszukać.

W 2006 roku a było to dokładnie 19 grudnia wracałem do Polski po kilku latach pobytu z granicą. Miałem przed sobą 24 godzinną podróż autokarem i mimo całej torby płyt i discmana z zapasem baterii postanowiłem na kilka godzin przed planowanym odjazdem, wpaść jeszcze do sklepu płytowego. Kupiłem m.in ten album w ciemno za jedyne 9,90 € ponieważ spodobała mi się okładka.

Po włączeniu tej płyty nie mogłem usiedzieć w miejscu a czekała mnie długa podróż. Co za melodie. Słowem : hity. Każdy jeden. Do tego przepiękne ballady. Singlowy i zarazem pierwszy na płycie "Everybody's Gone To War" powinien być przebojem w każdej stacji radiowej. Do dziś - mimo ciężkich czasów dla muzyki i kupowania płyt - sprzedało się grubo ponad 100,000 egzemplarzy tego albumu i to tylko w samej Anglii.

Dodam, iż wcześniej zanim pani PALLOT wydała pierwszą płytę supportowała koncerty takich gwiazd jak SHERYL CROW czy SUZANNE VEGA. Z jej debiutanckiej płyty wykrojono aż pięć singli. Wszystkie stały się przebojami.

Niesamowitego przedsięwzięcia podjęła się w 2014 roku. W grudniu 2013 roku poinformowała opinię publiczną iż zamierza wydać w 2014 roku aż 12 epek czyli minialbumów trwających po ok 20 minut każdy. Każdy miał zawierać po 5 nagrań i ukazywać się pod koniec każdego miesiąca. I słowa dotrzymała. Niestety mnie się udało zdobyć tylko "styczniową "The Hold Tight" oraz "czerwcową" "When I Grow Up".Łącznie na 12 epkach znajduje się 60 nagrań!!! Wszystko ukazało się w małych nakładach i bardzo trudno je zdobyć. Jestem jednak dobrej myśli. Mam taką listę dziesiątek płyt, których od lat poszukuję i co roku 2 lub 3 z nich udaje mi się zdobyć. Przykładem mogą być ostatnio omawiane AMAZONIA BLUE czy LAB.

Do dziś pani NERINA PALLOT wydała 4 albumy studyjne a na 18 września zapowiadany jest piąty zatytułowany "The Sound And The Fury" i tu UWAGA!!! Album nie jest nowy do końca ponieważ zawiera co prawda 11 nagrań ale aż 10 z nich pochodzi właśnie ze wspomnianych epek. Tylko utwór numer jeden na płycie będzie de facto tym premierowym. Dla mnie jednak premierowe będzie wszystkie 11 utworów. Już nie mogę się doczekać

POSŁUCHAJ:

https://www.youtube.com/watch?v=h55xYyWs_xw

Pozdrawiam

OSKAR PENDYK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz