sobota, 14 maja 2016

Nowe działy

W mijającym tygodniu pojawiły się nowe działy ( na białym pasku powyżej ).
Są to "Gatunki muzyczne" ( w tym dziale zawarta jest lista wszystkich gatunków muzycznych, które dotychczas pojawiły się na mojej stronie ), "Lista płyt" ( lista wszystkich przedstawionych płyt, które dotychczas pojawiły się na mojej stronie ) oraz "Cykle muzyczne" ( lista wszystkich cykli muzycznych, które dotychczas pojawiły się na mojej stronie ).

Wystarczy kliknąć by wszystkiego się dowiedzieć. Obecnie działy obejmują tylko okres od sierpnia 2015 roku ( wieczny brak czasu ) do listopada 2015, a więc od miesiąca, w którym wystartowała moja strona jednak w najbliższym czasie pojawi się tam grudzień 2015, styczeń 2016 itd. Z czasem zostaną one zaktualizowane do dnia bieżącego tak by wszystko było jak być powinno.

Myślę, że w ciągu kilku tygodni uda mi się wszystko uzupełnić. Serdecznie zapraszam.

Jednocześnie przypominam, iż z prawej strony znajduje się wyszukiwarka ( białe puste pole ). Wystarczy wpisać np. wykonawcę z działu "Lista płyt" i kliknąć by odnaleźć opis poszukiwanego albumu. Można też skorzystać z "Archiwum bloga" by odnaleźć wszystkie wcześniejsze moje wpisy. Życzę udanej lektury.

Pozdrawiam

OSKAR PENDYK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz