poniedziałek, 21 września 2015

Płyta roku

Co roku od ponad 20 lat robię sobie podsumowania mijającego roku. W pewnym zeszycie w którym zapisuję wszystkie potrzebne mi informację co roku dodaję kartkę opisaną jako "Płyta roku" a na niej 10 najlepszych według mnie albumów za miniony rok.

I zawsze są to płyty wydane w roku ich podsumowywania a więc w tym 2015 roku oceniam tylko i wyłącznie albumy wydane w 2015 roku itd. Czy ktoś też takie podsumowania prowadzi? Jestem bardzo ciekaw. Wybierałem też najgorsze albumy roku w tym samym podsumowaniu ale jakoś tego od kilku lat nie robię. "Płytę roku" jednak wybieram co 12 miesięcy. Nie inaczej będzie w tym.

U góry pojawił się nowy dział "Płyta roku", w którym opublikuje moją listę albo pod koniec roku albo - co bardziej realne - na początku następnego, gdyż wiele płyt dociera do mnie z opóźnieniem i po prostu nie zdążę z ich słuchaniem.

Spoglądając na kalendarz myślę sobie, że powoli powinienem się zacząć zastanawiać nad swoją ulubioną płytą, a mam ich już kilka. Co z tego wyjdzie przekonamy się najprawdopodobniej w styczniu 2016. Jednocześnie zachęcam do odwiedzania mojego drugiego bloga http://kinoiserial.blogspot.com/, który zadebiutował w sieci 15 września a ten jest poświęcony filmom i serialom, które są również moją pasją. I tam - analogicznie - zachęcam do wybierania "Filmu roku".

Pozdrawiam

OSKAR PENDYK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz